Prensesannesiduru63 Tarlusal kullandım adet oldum ya daha sonra hiç ilişki olmadı en son 5 Nisan da adet oldum daha olmadım gebelik olmaz dimi sırf tarlusal hap kullandım diye bu ay yine gecikti bu hap gecikme yapar mı ya
Gryffindor Prensesannesiduru63 Adetten sonra ilişki olmadan gebelik nasıl olsun ki? Hem gecikme de olmamış daha. Ben mi anlayamadım sorunuzu bilemedim
Deletedmom_79 Prensesannesiduru63 evet iki gündür aynı soruyu soruyosunuz ama ilişki olmadan gebelik olmayacağını bildiğiniz gibi gecikmenin de nefes almak gibi doğal süreç olduğunu kabullenmelsiniz, makine değiliz.
Prensesannesiduru63 Gryffindor benim regl uzunluğu 23 gün regl dönemi uzunluğu 5 gün sürüyordu nisanın 5 de adet oldum 28 de yine âdet olmam gerekiyor ama olmadım ya
Gryffindor Prensesannesiduru63 Ama ilişki olmadan hamile olamazsınız zaten . Adet olunca kadın doğuma gidip hormon tahlili yaptırmakta fayda var
Prensesannesiduru63 Gryffindor hormon tahlili nedir peki neler neler var neler çıkıyor peki inanın hiç bilmiyorum
Gryffindor Prensesannesiduru63 Bu tarz adet gecikmelerinde gecikmeye neyin sebep olduğunu öğrenmek için doktor ister. Genelde adetin üçüncü günü bakarlar. Ultrasonda da yumurtalara falan bakarlar.
Gryffindor Prensesannesiduru63 Gebelik testi ayrı yapılır. Ama o testler adetliyken yapılacağı için doktor gebelik testi istemez. Adetliyken gebelik yok demektir.
Ayda2022 Gryffindor ya kıyamam sabırla anlatmış😂 çok tatlısınız. Ya Belki de hanımefendilere reglden sonra leylekler getiriyordur , vardır bir bildiği🤓