Merhaba kızlar bebişim 11 aylık sütüm çok az kaldı kesilmek üzere calistigimdan dolayı gün içerisinde emziremiyorim sagiyorum . Geri artırma şansım var mı bunu yaşayanlar oldu mu tek öğün versem yeterli. Ek gıda konusundada meyve yoğurt çorba veriyorum çoğunlukla düzenli yemek vermiyorum. bebeğime annem bakıyor benim önceden hazırlayıp annemin pratikce yapıp bebeğime verebileceği yemekler var mı çalışan anneler bu süreci nasıl geçiriyorsunuz. Beslenme düzenini oluşturamadim vicdan azabı çekiyorum o yüzden