2 bucuk aydan beri eller hep ağzında oğlumun şu an 5 ay 21 günlük. Sürekli ellerini yiyor herşeyi ağzına sokuyor parmak kaşıyıcı aldım onl yapınca veya ben kaşıyınca sinir oluyor. Bazen deliriyor çok ağlıyor uyumuyor bu ara kulaklarını çekiyor çok salyası var ve burnu akıyor. Kafası genellikle daha sıcak. Sizce dişin gelmesi yakın mı??