Bazen mağaza da o kadar uygun denk geliyor ki. 150 tllik kazağı 40 tl aldım. Ama indirim olmayınca mağaza çok pahalı, internet daha uyguna geliyor. Mesela geçen günde 2 adet alt üst takımı ( kaliteli, ucuzlardan değil ) 115 tl , ayakkabıyı 40 tl aldım, gelen çarklar ve %40 indirimle.