4 ay 8 günlük. Gündüz 12 ile akşam 10 arası ( gece uykusuna önceden 12 buçukta geçerdi şimdi ne olduysa 8 buçuğa aldı) uyku düzeni hiç yok. Bazen çok iyi bazen çok kötü. Genelde yarım saat uyur. Ve ağlayarak alarm gibi uyanır.
Genelde memede uyuyor. Uykuya geçişleri çok zor olunca kucağımda sallayarak uyutuyorum. Çünkü sinirden meme almıyor. Uykularını uzatmak için emzirerek uykuya geçirmeye çalışıyorum. 3/2 oranda başarılı oluyor ama her zaman değil. Bu da reflüye sebep oluyor.
Yatağa koyunca da hemen uyanıyor. Tekrar emziriyorum. Bu düzensizliği nasıl düzeltebilirim. Günü gününe tutmuyor. Emzirerek uyutmak sürdürülebilir birşey değil. Evden çalışıyorum. Sürekli emzirme yastığında uyutup o şekilde çalışamıyorum. Başka uyutma yöntemlerini denemeye çalışıyorum çok ağlıyor. Geceleride çok sık uyanmaya ve emmek istemeye başladı. Lütfen yardım edin. Eğitim vermeli miyim? Erken mi? Uyku gerilemesi dedikleri şey bu mu?