Bende SMA kullanıyorum doğduğundan beri Bebelac ve Aptamil çok gaz yaptı kabız olmaması için birgün durup birgün çok az zeytin yağı koyuyorum mamaya nazende haftada bir
Mamalar bebeklere göre degisiyo bizde gaz ve kabızlık yapan sizde yapmaya bilir deneyerek bulabilirsin