Kubra226 Kızım 4 aylık doğduğundan beri ishal gibi kakasını yapıyor laktoz intoransida var acaba o yüzden mi sizin bebeklerinizin kakası nasıl acaba şimdi bezini degistirdim bir daha yaptı kaka bayağı sıvı
Deletedmom_42 Kubra226 benim bebeğimde 53 günlük yani cıvık kıvamlı isal olup olmadığını nasıl ayrıştırabiliriz ki
Nazlibebegim Kubra226 doktora sormuştum sadece anne sütü aldığı için normal demişti benimkide çok sıvı yapıyor 5 aylik
Masalkizinannesi Kubra226 çok normal katı olmaması gerekir zaten. Günde 5 kakali bez ishal kabul ediliyor demişti doktorumuz
BskSrc Kubra226 benim bebeğim de 3 aylık olacak, sadece anne sütü ile besleniyor. Günde 2-3 defa kakalı bez değiştiriyorum. Kakası cıvık ve sarı tonlarında 😊 durumunuz bence normal yani…