Banunur merhaba, ilk tatile 3.5 aylıkken gitmiştik sonrasında da hep gittik şuan 15 aylık, artık yürüdüğü için tatiller inanılmaz güzel geçiyor😍 sizin de güzel geçer inşallah🥰 denize vs rahatça girer sadece güneşe rüzgara falan dikkat etmek gerekir tatil dışında da dikkat ettiğiniz şeyler yani bir fark yok