Canım bende aylardır bekledim hatta bi çok bebek gördüm baya kocaman iz oluyodu ama benim bebekte minnacık bir nokta var o aylarda gittiğimde doktor aşı tutmuş demişti senin doktorunda tutmuş derse hiç bir sıkıntı yoktur. Şuan bebeğim 9 aylık minnacık nokta 😇