Merhabalar anneler Mardin merkezde (Artuklu) oturuyorum mayısta doğum iznim bitecek daha sonrasında rapor kullanacağım bebeğimi bir şekilde 6 aylık olana kadar idare edeceğim sonrasında ne yapacağımı bilmiyorum burda kimseyi tanımam etmem bebeğime bakabilecek tecrübeli güvenilir birisini arıyorum bir umut buraya da yazmak istedim 🙏