İki gündür bebeğimi uyutuyorum. Yatağına bırakıyorum. Bi süre sonra ağlamaya başlıyo. Gidiyorum pışpışlıyorum. Uyutuyorum. Sonra 10 dk sonra tekrar. 10 dk sonra tekrar. Ben anlamadım. Neden böyle olabilir. Gazı yok. Kakasını falan da yaptı. Karnı da tok.