Umaykizim19 Çok değişik bir soru gelebilir ama bebeğin emdipini yani sütün gittiğini nasıl anlıyorsunuz bebeğe ? Karıncalanma gibi bir his oluyor böyle olunca normal oluyor değil mi , emiyor yani . Bir türlü emin olamıyorum bilmediğim için emdiğinden…
ppzeynep Umaykizim19 Karıncalanma olunca süt iniyor ve aniden miktarı artıyor. Yutkunma sesini dinliyorum ben.
chicharitoo Umaykizim19 aynı şüpheye bende düşüyordum hep ama en son emdiğinde böyle süt oluyor o zaman ikna oldum emdiğine😅
Toprakbebekk Umaykizim19 bebek emerken kaç defa çekip yutkunuyor takip edin bir yerde okumuştum 10. 15 defa çektiği halde aralarda yutkunmuyorsa süt gelmiyordur yada az geliyordur yazıyordu. Benimde bebeğim 40 günlük göğsüme emerken ve emdikten sonra sızlama oluyor süt iniyor.