Merhaba 4 ay 3 günlük kızım her emmeden sonra kaka yapıyor normal mi acaba
Benimkide aynı öyle doktor doyan bebek bezini ıslatır demişti bana. Sorun yok o yüzden
KaraKedi Her emmeden sonra kakasını yapmıyor benimki isiyo sadece