Merhaba 33 aylık oğlumda son 4 aydır aşırı derecede bir utanma duygusu başladı. Bunu aşması için oyun grubuna götürüyorum fakat 6. Kez gidiyorum hala kucağımda giriyor saçlarımı çekiyor kendi elini ağzına sokuyor. Geçenlerde arkadaşlarımız geldi eve çocuğum krize girdi kolunu ısırıyor falan bunu yaşayan çözüm bulan var mı acaba