lamiya1905 ya süpersin öncelikle teşekkür ederim esprimi anlayıp gayet güzel cevap verdiğin için bizde giriş katıyız bizim evde soğuk oluyor bazen bakma bende dozu kaçırıp çok giydirdim kızımı ilk doğduğunda özellikle 😉 doktorum hep diyorki çocuk soğuktan değil sıcaktan hasta olur yani terlerse 🤗 ama sen zaten ayarlayıp giydiriyorsun bende öyle yapmaya çalışıyorum