Oyadlgc 3 gundur yesıl su şeklınde kaka yapıyoruz. 33 aylık oğlum (2.5 yasında) dr toz ılac ve vıtamın verdı ama hala etkı yok. Basına gelen veya bılgısı olan yazabilir mi ne yapılabılır öneri rica diyorum :(