Herkese iyi pazarlar. Kızım 10 aylık ve bu hafta hastalandı önce ateşle başladık sonrasında yoğun gaz sancısı devam etti. Ateşi düşüremedik ilaçlarla antibiyotik de ağızdan kullanamadı hep kustu. Ek gıdası çok azaldı sadece meme alıyor. Biraz mama da alıyordu ama artık onu da istemez oldu. acilde röntgen çektiler ve yoğun gaz birikimi olduğunu söylediler. Kakasını da iki gündür yapamamıştı. Lavman verdiler kakasını çıkardı katı şekilde rahatladı sandık ama ateşi yükselmeye devam etti. Doktor kan tahlili ve idrara baktı temiz olduğunu idrar yolu enfeksiyonu olmadığını da söyledi. Diş dönemine denk gelen boğaz enf olduğu kanaatinde. Antibiyotik kullandıramadık diye iğne verdi üç gün. Bugün vücudunda ve yüzünde kızarıklıklar farkettik. Birkaç gündür de ishali var. Pişik de olmuş. Maflor da aldık karın ağrısı geçsin diye. Sizce antibiyotikten mi ? Sizce salgın mı rota mı? Dışkıya bakmadılar çünkü cuma günü ishali yoktu. Biraz uzun oldu ama hastalık öyküsünü anlatmak istedim. Bu durumla karşılaşan var mı Kızlar deneyimlerinizi merak ediyorum. 🙏🏻🙏🏻