aysglerdenn
Çok değişik bir soru gelebilir ama bebeğin emdipini yani sütün gittiğini nasıl anlıyorsunuz bebeğe ? Karıncalanma gibi bir his oluyor böyle olunca normal oluyor değil mi , emiyor yani . Bir türlü emin olamıyorum bilmediğim için emdiğinden…