Tprknazli Bebeklerinize ilk ne zaman su verdiniz bebeğim dört aylık meme mama gidiyo arada ağzının içi yapış yapış oluyo sanırım tiksintili şekilde yutkunmaya çalışıyo bi de d vitamini sun sprey kullanıyorum onun yanında kan damlasına başladık kan gibi iğreniyo ondan gaz damlası da eklenince işin içine çocuğun ağzı çöplüğe dönüyo su ver ki böbrekleri susuz kalmasın hem temizlensin ağzının içi diyolar annem teyzem falan. Doktor altıncı ayda başlıcaz suya diyo bilemedim
Herkesdeherseyicokbiliyorzaten Tprknazli ben de gün aşırı bir çay kaşığı yada tatlı kaşığı veriyorum. Ağzı temizlensin diye veriyorum genel olarak
Deletedmom_65 Tprknazli emzirdigim için 6 aylıkken vermeye basladim bildiğim kadarıyla su da gaz yapıyor kendimde şahit oldum su içtikten sonra gaz cikardigini
hulya09 Tprknazli damlaların markasını değiştirin bence 6 aydan önce suya gerek yok ben vermedim sadece emdi .anne sutunde ve mamada su var zaten bilimsel olan bu bosverin onların bilgilerini pamukçuk olursa karbonatlı suyu tülbentle batırıp dilini temizleyin bol bol emzirin
NaimeYilmaz Doğduğundan beri mamayla beslendiği için her beslenme sonrası kaynamış soğumuş ve dinlenmiş 1 çay kaşığı su verdim. Büyüdükçe miktarı arttırdım.
Melis1706 NaimeYilmaz annemlerde ver diyordu bitane doktor var osman gonulal oda vermeyin mamanin cogunlugu sudan olusuyor diyordu ben sonradan vermeye basladim acikcasi
Qpw NaimeYilmaz aynen bende 20 günlüktü basladim. Suan 8 ayligiz.cay kasigiyla veriyordum artirrdik tabi suan miktari susz kaliyor elbette
NaimeYilmaz Tprknazli Doktorlar genelde riske atmamak için vermeyin diyor ama ne zararı olabilir. Ph değeri önemli, temiz çelik bir tencerede kaynamış dinlenmiş olması önemli. Beslenme sonrası vermek önemli bebişlerin midesi dolmasın diye. Su içirmesi de ayrıca tehlikeli bebeğin tıkanma riski oluşuyor. Herkes bilinçli bir şekilde verdikten sonra beslenme sonraları 1-2 çay kaşığının hiçbir zararı olmaz.
Herkesdeherseyicokbiliyorzaten Tprknazli azıcık verseniz bişey olmaz. Oğlum kusunca ağzı temizlensin diye veriyorum bence sizde bir çay kaşığı şeklinde verebilirsiniz
Dailyyy Tprknazli ben de tereddüt ediyordum meme mama gidiyoruz başlayacağım artık ne olcak sudan zarar gelmez gelecek olsa mamanın içine de su koyuyoruz sonuçta
M-B Deletedmom_65 bebek bişe yiyip içtikten sonra çıkan gaz o an yediklerin ait deiğildir önceden oluşan gaz çıkar mide o an doyduğu için gaz da çıkscak yer arar😅 hatta ne kadar iyi gaz çıkarsa genelde o kadar mide dolmuş demek
Tprknazli Herkesdeherseyicokbiliyorzaten ne zararı olacak ki diyorum zaten analarımız bize doğduğumuz gibi tıkmış 😂
Boran01 Herkesdeherseyicokbiliyorzaten her insan için kustuktan sonra su içilmez miş verem hastalığına yol hastalığına yol açıyor.
Elisahafsa Herkesdeherseyicokbiliyorzaten kusan bebeye su verimez hasta olur bunu biliyormusunuz peki kusan hiç bir varlık peşinden su içmememli vebaya sevep olur bebeklere su verilmemesinin başlıca nedenleri budur ilk 6 ay neden vardır bi araştırn anne olmuşsunuz ama malesef olmamışsınız gibi araştırmadan insanları yanlış yönlendirmeyin
A_12ynr Tprknazli mamayı da su ile yapiyosunz 4 ayda demir başladığı için sağlık ocağındaki kullniyosanz veriliyo oda bir çay kaşığı ağzındaki tadi alsın diye ilerdede dışı curutmesin rengi kalmasın diye
Tprknazli hulya09 damlanın markasını neden değiştir dediniz ferrum kan damlası sun d vitamini simplex gaz damlası veriyorum
Bebekkokusu hulya09 Ah fikrini sevdiğim 🫀keşkem bizimkilerede böyle anlatilinca anlasalar illam su ver su verdinmi bugün bebeğe su içmesi lazm dediği çocuk 4 aylık yenindogar Digmaz 3 günlük eltim hanım cah kaşığıyla su verirdi bebeğe anne sütü almasına rağmen uyarmama rağmen ne kaynnanam nede eltim anlamiuorar cahil ller
Eminos Tprknazli egitim aldigim ebem gunluk 1 cay kasigi su ver demisti 3-4 gunlukken verirdim ayy yazik bebek susuz olur mu hic
Esengul-Alperen Ilk doğduğu günden itibaren verdik biz, sadece emdiği halde vermiştik, doktor önermemişti ama vermiştik. Doktor mama ile beslense 4. Aydan itibaren mama sonrası vermeye başlayabilirsin demişti, biz baştan alıştırdık diye devam ettik hep.
Gurses112 Esengul-Alperen bende doğduğu günden beri veriyorum emdikten sonra hem pamukçuk olmasını da engelliyor
Tugceonrdml_ Tprknazli kan damlasını değiştirin derim daha iyi markalar var o söylediğiniz sağlık ocağından verilen mi kiyafetlerden bile çıkmıyor Ben 6 aya yeni girdik basladim hemen suya mama ile besleniyor ama Mamalarin içinde de şu olduğu için gerek görmedim
Ysgl26 Tprknazli ek gıdaya başlamadan su vermememiz gerektiğini söyledi doktor o şekilde yaptık. Bi çay kaşığı da olsa bebeğin ufacık midesini suyla doldurmak yanlış..mama zaten suyla yapılıyor emen bebekte ise zaten suya gerek yok. Ekstra su ihtiyaçları yok yani katı gıdaya başlanmadığı sürece