Dilaraa34 Pengu Merhabalar öncelikle geçmiş olsun🙏 benimde karın şişliğimden ötürü kolonoskopi istedi dr ama korkuyorum girmeye 2 aydır girmedim. Nasıl geçti sizin bir şey hissettiniz mi?
Pengu Dilaraa34 teşekkür ederim. Zaten narkoz alıyorsunuz hiç bişey hissetmiyorsunuz korkacak bişey yok. Sonrasında da normal hayatınıza devam ediyorsunuz. sadece öncesş biraz zor aç kalıyosunuz ilaç falan içiyorsunuz o zor sonrası kolay