Bir buçuk yıl önce 42 tlye aldığım humana anne sütü arttırıcı çaya dün trendyoldan bakayım dedim 689 tl olmuş inanamadım görünce fiyatı çok fazla uçmuş şu an yeni doğum yapmış olsam alabilirmiydim bilmiyorum bana çok fazla etkisi de olmamıştı gerçi. Neyse Allah yardmcısı olsun herkesin hiç iyiye gitmiyoruz söyleyeceklerim bu kadar 🥹🥹