Anne980 benim oğlumunda kalmadı izi ama tutuyormuş her bebekte yara olması beklenmiyor bende sordum hem sağlık ocağına hemde Dr tutmuştur illaki yara olmak zorunda değil dedi birazda bakıma bağlı bence ben 4 gün falan bonyo yaptırmadım elimi falanda hiç dokunmadım hemşire yaparken uyarmıştı enfeksiyon kapma sın diye