yellowmom8 bizim doktorumuz meyve tadımıyla başlatıp sebze tadımı yapma patates-havuç havuc- kabak şeklinde çorba gibi yap demişti. Sebze tadımı ek gıdadan soğutuyor bazen bebekleri dedi. Yani biz ikili ikili çorba gibi başladık. Çorbadan kasıtta su ve rendelenmiş halleri birazcık da zeytinyağı. Blender yapmadan verdim