Merhabalar 7.aya giriyoruz bu hafta,6.ayiniz bitiyor günde 2-3 uyku demişsiniz bizimki gündüz 5kez uyuyor yaklaşık ben çalışıyorum kayınvalidem bebeğe bakıyor ,çocuğu sürekli uyutmaya çalışıyor kamera var evde izliyoruz çocuğun uykusu geldi diye çocuk sürekli uyuyor ama 15dk 20dk en fazla uykuları, sürekli uyutuldugu ocin de kısa kısa uyuyor. Hafta sonu ben bakıyorum çocuk uyutulmaya alıştığı icin sürekli uyku istiyor bir düzenimiz yok, kendi annem olsa şöyle yapalım böyle yapalım diye siz geçirebilirim ama kayınvalidem herseyin en iyisini doğrusunu bildiğini iddia ediyor benim söylediklerimi önemsemiyor ertesi gün izliyorum yine aynı davranıyor, gece 9da uyuyor bizimki 3-4kez kesin uyanıyor mama veriyorum ben de öyle uykuya daliyor , mama vermezsem uyuyamıyor destekle de, doktorumuz artık gece beslenmesine gerek olmadığını söylüyor ama gece de verdiğim tüm mamayı içiyor acıkıyor demekki diye düşünüyorum ,saba 6 en geç 7de güne başlıyor bebeğim,keşke 8e kadar uyusa en azından,her ne kadar kayınvalidem bakıyor olsa da ben sabahtan ise gidiyorum akşam yorgun geliyorum geceleri de sürekli ayaktayim,eşim bu konuda destekçi değil malesef benim yerime annem yardım ediyor işte diyor 😁