fatmamasal canım benim Rabbim sana şifa versin anlatırım tabi ❤️ Doğumdan iki gün önce kalçamda bir ağrı oldu normal doğum yaptım bu ağrı daha da şiddetlendi ne üstüne basabildim ne yürüyebildim. Yatakta dönemiyordum bile bebeğimi biri kucağıma vermese onu dahi alamıyordum eğilip. Sonra hastaneye gittim emar çekindim doktor kalçamda doğumdan kaynaklı ödem oluştuğunu söyledi. İlaç veremem emzirdiğin için dinlen dedi. 1 aya toparlarsın dedi. Şimdi doğum yapalı 20 gün oldu tam olarak üstüne basamasam da artık yürüyebiliyorum elhamdulillah zorlanmadan. Geçmeyecek gibi geliyor ama geçiyor Allah’ın izniyle. Kendini zorlama hiç bu günlerde