3 ay 26 günlük oğlum var şu birkaç gündür sürekli ağlıyor ama sürekli uyuyan bebeğim uyumaz oldu ilk dönemlere döndük resmen altı temiz gazı yok diş çıkarıyor ondan diyorum ilaç veriyorum yok acaba sütüm mu yetmiyor diye biseyler tattiriyorum susuyor acaba gerçekten yetmiyor mu başlamalı miyim ek gıdaya en son 3 aylık kontrolde kilosu iyi demişlerdi ama karmakarışık oldum lütfen yardımcı olun 🙏