Yasanixxx Her ay regl gecikmesi yasıyorum hamile devilim kan testi ve idrar testi yaptım reglim düzensizleşti 2.5 yaşın da kızım var rgelim düzene girmesi icin cocukmu dogurmam lazım
shiningmother34 Yasanixxx doktora görünün bence çocuk doğurmak çözüm değil regl düzensizliği mevsimsel stresli hayat yediğin içtiğin şeylerden de olabiliyor ama ciddi bir sorun adet düzensizliği
Yasanixxx Bu ay 10 gün gecikti onceki aylarda 25 gun gecikmeler oldu bazen 5 gun 3 gün hiç günün de olmaz oldu
shiningmother34 Yasanixxx adet düzensizliğine normal diyen doktorun doktorluğundan şüphe ederim 😂 belirli bir zaman evet düzenli olmayabilir bazı sebeplerden ötürü ama uzun yıllar uzun zamanlar düzensizlik asla normal değildir