Kizlar bebegim 2 3 gunde bir kaka yapiyo ve oyle bi yapiyo ki 2 3 bez rahat dolduruyo anne sutuyle besleniyo zorda kalirsam geceleri 1 kereye mahsus olmak uzere mama veriyorum 30 cc mama olarakta evolvia kullaniyorum 23 gunluk olucaz bu arada normalmi acaba poposunda felan catlak nasil anlaşılır