nevaligunler ben enfeksiykn kaptım dikişim varken .kokulu akıntım oldu ama böyle bı koku yok çok ağır ve çok kötüydü .ilk defa böyle iğrenç bı koku duymuştum.antiboytik. tentrtiyot ve ve temizleyico su dezenfektsnli onu verdiler .dikişimi de almışlardı.kullsnfjm geçti .sonra kontrole gittim düzelmişti ora acik kaldı sadece