YeniAnnee22_04 8 günlük anneyim göğüs ucum çok yara ise yarayan bir şey varmı emzirmekten korkuyorum artık krem alıp sürdüm başka ne yapabilirim
minniks YeniAnnee22_04 kırmızı kantaron yağı pamukla her emzirmeden sonra sürebilirsin hem yarayı iyilestirio hem acısını alıp rahatlatıo
Binnur_cam YeniAnnee22_04 emzirme bittikten sonra bir iki damla sütünü sık sür canım yara yere rahatlatır benimde öyleydi 5 6 gün çektim acısını sonra düzeldi
1bebek1kedi YeniAnnee22_04 gümüş kapakla rahatladım ben 10 günlükten beri hiç çıkarmadım hep takıyorum 4.aya girdik bir daha göğüs ucu yarası gibi bir sorunum olmadı 🌼
-Sweetdream- YeniAnnee22_04 herşeyi denedim denemediğim krem jel kalmadı en sonda gümüş kapak aldım onla iyileşti şuan 2 aylık olduk hala kullanıyorum ben çok faydasını gördüm
RRaahimee Çatlak kremi kullanmıştım Muslera’nın biraz iyi gelmişti ama Zeytinyağinin faydası daha çok oldu hem bebeğime de zararı olmuyor emme sırasında emme bittikten sonrada sütümden suruyordum
turnakusss Her emzirmeden sonra Lansinoh göğüs balımı kullandım, yıkamaya da gerek yok, çok rahatlattı beni. 1 hafta da geçti ama o 1 hafta emzirirken çok zorlanmıştım.
Elanur-mehmetaliannesi YeniAnnee22_04 avent göğüs ucu kapağı kullandm ben ilk bebeğimde çok kötüydüm emzirmem diye olay bile çıkardım kanlar akıyordu. Gümüş kapak yada aventin kapağını kullandm iyileştirdi 🤲 Şimdi ikinci çocuğumda 7 günlük bebeğim var doğum yaptığım günden belli kullanym çok şükür sıkıntım yoook
Aatamom YeniAnnee22_04 Madecassol krem sürün bol bi sekilde sonra gümüş kapak kapatin her emzirmede yikamaniza gerek yok islak mendil ile kremi temizleyip sonra nemli bi bezle üstünden gecmeniz yeterli 2 gün icinde gecti benim kesinlikle deneyin ben mahfolmustum krem sayesinde kurtuldum