smnrlkn parol vermeyin. Brus diye bi ilaç var. Onu alın verin. Şırıngayla 3,75 4ün bi tık üstü. Bende öyle verdim. 14 aylık. 10 gün kadar ateşi çıkıp inecek. Sonra da vücudunda döküntüler çıkacak. Endişe etmeyin bebeklerde olabilecek bir durum bu. Hatta ilaç vermeyin Ilık bir duş aldırın. Ateşini sürekli kontrol edin 38′i geçerse hastaneye götürün