Melikeeekk kortizonlu krem ise hariyor ama doktor kontrolünde olmalı ha bı de herjangi bir besine alerjisi varsa ve o besini yiyorsa içiyorsa dünyanın en sağlam kremini de kullansanız ise yaramıyor maalesef tek çözüm o besindej uzak durmak . Ben de oğluma 8 aydan sonra mama verdim maalesef süt slerjisi vardı alerjik mama kullandım sevmedi mecbur normal mama kullandım çocuk perişan oldu egzamalari her yerdeydi kanatiyordu ağlıyordu krem ise yaramıyordu sürüyordum tekrar çıkıyordu şimdi 17 aylık çok şükür ki mamayı bırakalı uzun zaman oldu süt ve süt ürünleri de vermiyorum zamanla azaldı ve tüm vücudu düzeldi. Besinden uzak durmak önemli. Ha bazen de toza ya da kimyasal alerjisi oluyor o da yapıyor bı de hiç alerjisi olmadan da egzama çıkıyor o zaman kortizonlu krem ise yarıyor doktora sorup kullanın ama besin alerjisii varsa boşuna kremlsre para vermeyin önce diyet uygulayın sonra krem sürün