Ztn eğer bebekliginden beri öyle yapmayıp hep biseyler gösterip yaptirsaydim şuanda bu halde olmazdı işte evlenince kaynana ve kayinpederle yaşayınca böyle oluyor ha bide gorumcede varsa o zaman hickimse hayatında güzel biseyler olsun diye cabalamaya kalkmasın