İlk hafta:Sebze(balkabağı,patates,havuç,pirinç)önce tek tek yedirilecek.(zeytinyağı ilave edilerek)Herbirini 3 gün denedikten sonra birleştirerek hergün ÖĞLE yedirilecek.
2.hafta: Sebzeye ek olarak kuşluk yada ikindi meyve(elma,armut,muz) cam rondodan geçirilecek ve yine 3 gün kuralı geçerli.Bundan sonra her gün yiyecek meyveyi de.(turunçgil yok)
3.hafta:Sebze ve meyveye ek olarak yoğurt yedirilecek.Bundan sonra her İKİNDİ yoğurt yenilecek.
4.hafta:Kahvaltı:1/8 yumurta sarısı ile başlanarak artırılacak,lor veya labne,avuçiçi kadar tam buğday ekmeği (ıhlamur +pekmez ile ıslatılacak) bundan sonra her SABAH yenecek.
Daha büyüdükçe doktorunuza danışırsınız tabiki.Ben bu şekilde beslemeye başladım oğlumu 6 aylığız.