Lidia Yarenszr Kaç aylık bebişiniz benimki 4 aylık . Oturana kadar yatak pozisyonda kullanırım diye düşünüyorum , bende joie chrome var güzel ama tekerleri büyük malesef 😒
Lidia Yarenszr Bir de bu modelin tekerleri full siyah plastik olan var sizce şeffafmı daha sağlam yoksa diğerimi kararsız kaldım ne kadar kullanışlı bu teker
Yarenszr Lidia bebişim daha 25 günlük sağlık ocağına giderken doktora giderken kullanıyorum bende sizin gibi kullanmayı düşünüyorum
Yarenszr Lidia benim tekerlekleri böyle süspansiyonlu bir araba kullanışı rahat ben alırken siyah tekerlekli yoktu
Lidia Yarenszr Biraz araştırdım trendyol kullanıcıları dayanıksız olduğunu yan koruma bariyerlerinin çıktığını söylemişler 🫤