Merhaba, hayır acımıyor veya bozulmuyor sadece oranla ıcınde kı antigor değiştiği icin tat oldugundan farklınhale gelebılıyor ama zararı yoktur. Suan 2.5 yasında oğlum ve 5 aylık bebegım var ıkısınde emıyor. 2 emiş ve farklı çekiş geldiğinden yogun ve artmış sütüm bulunmakta. Bebegınız kesmedıkce kesmeyın:)