TalentedMom Merhaba kızlar 2 kolumda dikiş var ve üzeri sargılı su değmemesi lazım sargıya nasıl abdest almam lazım bilen varsa yazarsa sevinirim mesh etmeyi duydum ama onda da ıslanıyoe galiba ıslatmadan mesh oluyor mu bilen var mı?
yagmurkokusu_ TalentedMom dikiş yerinde yara bandının ortası gibi koruyucu var gerisi bant şeklinde sezeryanda da takıyorlar
TalentedMom yagmurkokusu_ sezeryan da oldum onu biliyorum takmıştım ama sargı beziyle srdılar o yüzden bant yapamıyorum