Molfix kullanıyordum herkes bebeğin tazeligi gitti pisik olmaz artık yaz ayında da değiliz vs vs dediler miniesi öneren arkadaşlarımız oldu burda aldım denedim. Keşke almasaydım. İlk baglamamda beline kadar kakasi çıkmıştı neyse dedim olabilir sonra 2 3 4 5 derken sıkıldım artık her zaman üzerini çıkartmak zorunda kaldım şimdi de baby me ve paddlersi denemek istiyorum onlarda olmazsa geri molfix e donucem kullanan varmı bu markaları nasil kızlar?