mervee06 dolapta durması daha ıyı dedıler bıze sebebını bılmıyrm ama uc kısmından sırıngayla cektıkce sılıkon kısım yıpranıyor, belkı de hava alma ıhtımalıne karsı sogukta durması ıyıdır. Kızımın cıhazı 6 ya da 8 ml alıyor dıye bılıyrm. 20 dk kadar tutuyorum o kadar koydugumda. Sızın ıkızlermıs dedıgım mıktarı koysanız 10 ar dk kadar tutmus olursunuz her bırıne. Otomatık kapanıyorsa ml hesabı yapmanıza gerek kalmaz doldurun cıhaz kapanınca açar dıger bebıse vermeye baslarsınız. Kullanmaya basladınız mı cihazı pekı🤗