Oda nemlendırıcı alın sahil kntınde degılsenız yazın dsha cok ıhtıyacınız olscak. Bnm kız buyuksenın bebıslere de olur mu emın degılım ben nebulizatore serum koyup burnuna tutuyorum bırkac aydır, cok ıyı gelıyor tıkanıklıkta. bır de okyanus suyu sıkıp temızlıyordum bebısınız kadarken. Sprey seklınde sıkıntı olur dersenız bı kaba sıkıp sırınga ıle cekıp damlatın. Bır de bebısi one egıp buruna sırıngayla serum sıkanlar var, onu arastrın isterseniz, yapabılırsenız epey acıyor. Saglıkla buyusunler🤗🌺🙏🏻