Merhaba, anneler gününde veya böyle özel seçilmiş günlerde hediye alır mısınız? Eşim ve ben genel plarak bunların para tuzağı olduğunu ve 1 güne sığdırmanın saçma olduğunu düşünüyoruz fakat her ne kadar böyle de düşünsek beklentiler oluyor karşı taraftan. Bundan önce benim ısrarımla hediye aldık mesrla anneler gününde falan ama bu sene hiç girişmesek mi diyorum normal zamanda alıyoruz hediye alacağımızda vs. Siz nasıl yapıyorsunuz? Karşı tarafın beklentisi oluyor. Bu durumda almak daha mı uygun olur? Yoksa bizim yaşamak istediğimiz şekle mi alıştırmak daha doğru? Çünkğ sürekli yapıldığında beklenti oluşturduğunu düşünüyorum. Bana bu özel günekrden ziyade beklenmedik zamanda verilen hediyeler daha özel geliyor. Ama bu "ne der?"Klişesinden de alamıyorum kendimi bazen🙃