Kızlar aşırı gazlı 3 aylık oğlum. Mama + meme besleniyor. Mama hipp kullanıyorum.
Gazını çıkarıyor ama hiç bitmiyor uykusunda sürekli kıvranıp gözünü açıp tekrar dalıyor.
Mercimek bulgur nohut fasülye falan uzak duruyorum. Başka ne gaz yapıyor olabilir bu kadar ya. Yani ağzından da alttan da bazen öyle gaz çıkarıyor ki büyük adam gazı gibi.
Sizin gaz yaptığını farkedip de kestiğiniz yiyecekler var mı?