Biz3kisiyiz_ Az önce insta da bı video gördüm bebeğinizi cuma günü sela vaktinde iki bacağınızın arasına alıp kollarından tutup sallayıp 3 kere ‘salladım selaya yürürsün gelecek hafta cumaya ’ diyormusuz bebeğimiz sonra yürüyormuş 😂😂 deneyen var mı ? 🙈🙈
Dondurmalikahve Biz3kisiyiz_ Bu yine iyi ben çok ağlayan bir çocuk olduğum için anneannem ve eski karşı komşumuz benim ağzıma terlik vurmuş 🤢
Biz3kisiyiz_ Gryffindor aynen bende merak ettim denicem 😂😂 sonuç alırsam haber veririm 😂😂 cumayı bekliyorum 🙈🙈
Dedimolabilir Biz3kisiyiz_ birde sey var konusamayan cocukta agzinin icinde cami anahtari cevirirsen konusuyormus.
Mustafayigitvebeytugannesi Dedimolabilir Ayy bu dogruuuu. Benim oğlum 3.5 yaşına kdar konuşmadı babam camiye götürdü hoca ağzında anahtar çevirmiş caminin kapısını açtırmis sonra da okunmuş su vermiş ve 1 aya kalmadi konuştu şuan 5 yaşında şimdi de susturamiyoruz. Susturmanin yöntemini arıyoruz 🤣🤣
Kbrbisi28 Dedimolabilir bizim burdada dönenler camiinin suyunu icerse konusur derler ne kadar dogru bilmiyorum ama herkes cok su doldurur oradan
Beraninannesii Biz3kisiyiz_ Birde ayak bağı kesme diye bişey duydum ben cuma günü çocuğun ayağına ip bagliyormussun cumadan çıkan ilk kişi kesiyormus 😅
Biz3kisiyiz_ Beraninannesii iki ayağını birden mi bağlıyormuşuz 😂😂 tarif düzgün olsunda boşa gitmesin 😂😂😂
NiLDeRiN Beraninannesii ayyy bunu benim kardeşime yapmışlardı hatırlıyorum 😂 ama ilk adımını atmıştı onun üstüne yapmışlardı. 😂😂
Mmeelliikkeee Biz3kisiyiz_ doğduğunda bülbül yavrusu koyuyorlarmış ağzına yada bülbülün içtiği sudan içiriyorlarmış diye bişiler vardı bülbül gibi konuşsun diye 🥴
PatronBebek Biz3kisiyiz_ tabiki doğru. Mesela doğum ağrısı olan kadın da minareye çıkıp 3 kere takla atıp yere düşerse tüm ağrıları geçiyor. Gecmezse gel burdayım 🤣🤣
Dondurmalikahve Biz3kisiyiz_ Daha çok ağlamışım daha sonra üstüne kardeş kıskançlığı artı yengeç burcuyum 😂
Beraninannesii Biz3kisiyiz_ İki ayağına ip bagliyormussun bir ucunu birine diğer ucunu digerine sonra cuma namazdan çıkan ilk kişi kesiyormus adına da köstek mi nne diyorlar 😅 valla boşa gidebilir tarif tam olmayabilir 😅😅