079aslankuzusu geçen sene benim annemde oldu. Ağzı yüzü gözü şişti kadının. Sonra hastaneye yatırdılar. Herşeye baktılar ama birşey çıkmadı. Sürekli ilaç kullandı kortizonlu azalma oldı. Ama kortizon da uzun süre kullanılmaması gerektiği içi xoloir diye bir iğne verdiler. Ayda bir oluyor iğneyi. O 1 ay götürüyor. Ama iğneyi 1 gün geciktirse hemen kabarmaları başlıyor. Kuzenin dermatolog, o ilgilendi annemle. Bu hastalık bazen 3 ay bazen 3 yılda geçiyor bazen geçmiyor dedi. İğneyle iyi annem şu anda.