Kasıklarımda ve karnımda çok ağrılar olmaya başladı sprel taktıralı 6 aya yakın oldu. Böyle bi şikayetim yoktu 1,2 haftadır çok kasık ağrısı ve karın ağrısı çekiyorum çok fazlada akıntı var. Bacaklarıma doğru çekme yapar gibi ağrıyor. Arada kasıklarıma bıçak saplanır gibi oluyor. Arada hafif hafif bulantılar oluyor kusturmuyor ama huzursuz ediyor. Acaba sprel mi kaydı? Yaşayan varmı?