Arkadaşlar bi sorum olcak, ben normalde çalışıyorum 4 yaşa yakın oğlumda kreşe gıdıyordu ancak kardeşi oldu 1 aylık şuan bende evde oldugum sürece oğlumu da 2 aydır kreşe göndermedim ama evde olunca sadece küçükle ilgileniyorum oğluma hiç vakit ayırmıyorum sürekli tv izlemek zorunda kalıyor inanılmaz hareketli çocuk sürekli etkınlık istıyor kreşe tekrar devam etse mi öyle oluncada vicdanen rahatsız oluyorum bi de kreşe gıdınce sürekli hasta bu sefer küçügede getırcek ne yapmam lazım çok ama çok kararsızım fikrinizi almak istedim