Merhaba kızlar bebeğim 6 aylik oldu ve daha 5. Aylikken benim saç dökülmem başladı. Bazı annelerin doğumdan hemen sonra oluyormus ama benimki yeni başladı ve oğlum saçlarını 2. Aydan itibaren döktü hatta yenilerini bile çıkardı ama benim 6. Ayken yeni başladı ve felaket dökülüyor oluk oluk avuç avuç elime geliyor hep tahlil oldum vitamin eksikliği ve kansızlık çıkmadı gayet normal sizde de boyle durumlar oldu mu ? Ne yaptınız ? Ve ne zaman geçiyor? Lütfen yardımcı olun?