Mlkkrm canim selam, bizim dis gelmeden bir gün önce orda siyah bir çizgi oluştuğunu gördüm.sizin fotoğrafta da var gibi duruyor, 2 gün aynen dediğin gibi oldu, uyumadı hep emmek istedi, kucağımda gezdirip uyuttum hep. Diş kasiyicisini tam denk getiremiyordu ben kendim tutup kasidim hep. Parmagimla kaşimaya çalıştım. Cok sukur bu sabah dis elime geldi. Kolaylıklar diliyorum minige de sana da :)