Mdnlna 7 sene hapla korundum ve hamile kalmadım. Düzgün kullandığınızda özellikle ilk 3 aydan sonra son derece iyi bir korunma yöntemi. İlk aylar hormonlar tam baskılanmamış olabiliyor, bu yüzden ek prezervatif ile korunma öneririm. Düzenli 2-3 ay kullandıktan sonra yumurtlama kesin baskılanıyor ve hamilelik ihtimali ortadan kalkıyor. İshal, kusma, antibiyotik kullanımı, hap unutması olan aylarda uzmanlar prezervatif ile ek koruma öneriyorlar. Bu önerilere uyduğunuzda hamile kalmanız çok zor.