kızlar bebeğim şuan 4 aylık. Yaz için bir şeyler almak istiyorum ama ne almalıyım bilmiyorum. Siz nasıl giydiriyorsunuz bebişleri? Kısa kol kısa bacak şort tarzında mı? Yoksa yinede uzun pantolonlar falan mı? Karıştı kafam sanki üşürmüş gibi geliyor 😂